Returnering, reklamation og fortrydelse
addHvordan returnerer jeg en vare?
Vi forstår, at der kan opstå situationer, hvor du ønsker at returnere et produkt. Hos os ønsker vi at sikre, at din købsoplevelse er problemfri, og derfor tilbyder vi en nem og bekvem returproces.
Jf. vores handels- og leveringsbetingelser er det kun private kunder, som har ret til at returnere en vare.
Hvis du, som privat kunde, ønsker at returnere en vare, skal du udfylde vores returformular. Kundeservice hjælper dig herefter med den efterfølgende proces.
addJeg har modtaget en defekt/ødelagt vare. Hvordan reklamerer jeg?
Vi er kede af, at du har modtaget en defekt vare.
For at reklamere for den defekte vare bedes du sende en mail til vores kundeservice med følgende oplysninger:
- Beskrivelse af fejlen så grundig som muligt
- Billede af fejlen - hvis muligt
- Dit ordrenummer
addKan jeg sende en vare tilbage, som jeg ikke er tilfreds med?
Det afhænger af, om du handler som privatkunde eller erhvervskunde.
For privatkunder:
Som privat kunde har du 14 dages fortrydelsesret for køb via vores webshop. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, hvor du har modtaget varen.
Læs mere i vores handels- og leveringsbetingelser her
For erhvervskunder:
Erhvervskunder og institutioner har ingen fortrydelsesret
addHvilke klagemuligheder har jeg?
Hvis du ønsker at klage over dit køb, bedes du henvende dig til vores kundeservice på info@frederiksen-scientific.com