search

Hjælp til login


Har du problemer med at logge ind? Det kan skyldes forskellige årsager.

  1. Har du en konto? Hvis ja, så læs videre. Hvis ikke, skal du gøre dette. Du kan oprette en konto lige her: Opret dig som kunde
     
  2. Har du glemt din adgangskode? Hvis ja, så klik på ’Glemt adgangskode’ og følg derefter proceduren.
     
  3. Præ-udfylder din computer din adgangskode/e-mailadresse? Prøv istedet at taste dine loginoplysninger ind manuelt. Din browser kan nemlig godt have gemt nogle gamle oplysninger (f.eks. en gammel adgangskode), som ikke længere virker. Alternativt kan du rydde din browserdata. 
     
  4. Har du opdateret dit login fornyeligt?

    Vi har fået nyt login system, som betyder, at du ikke længere kan bruge det fælleslogin, du og din arbejdsplads tidligere har benyttet. Du skal nemlig have koblet din egen mail på i stedet for. 

    Det ændrer ikke noget ved dine købsmuligheder på vores webshop.

    Har du ikke opdateret dit login fornyeligt, skal du gøre dette, for at du kan foretage yderligere køb. Og bare roligt. Det er nemt og ligetil.

    Det eneste du skal gøre, er faktisk at koble din arbejdsmail på din arbejdsplads’ EAN- eller CVR-nummer, og så er du oprettet og klar til at handle videre.

    Start her for at koble din arbejdsmail på din virksomhedskonto: Opdatér dit login her

Har du fortsat problemer med login, kan du kigge på et af de andre spørgsmål herunder – måske ligger svaret der?


Blev din e-mail ikke genkendt, da du forsøgte at logge ind? Er du sikker på, at du har opdateret dit login fornyeligt og fået en konto med din arbejdsmail hos os? 

Hvis du endnu ikke har fået koblet din arbejdsmail på din kundekonto, skal du gøre dette først. 

Opdatér dit login med din arbejdsmail her


Hvis du er usikker på, om du har en kundekonto hos os, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice. Så vil de slå dig op via EAN, CVR eller navnet på din arbejdsplads i vores systemer, og tjekke om du er oprettet. 

Kontakt kundeservice her


Hvis du har glemt dit password, skal du klikke ‘Glemt adgangskode’. Indtast herefter din e-mailadresse i tekstfeltet, hvorefter du vil få sendt en verificeringskode via din mail.

Når din e-mail er verificeret, kan du lave en ny adgangskode.


Det kan skyldes flere årsager, hvis din adgangskode ikke bliver genkendt. 

  1. Det kan skyldes, at du indtaster det forkerte adgangskode. Prøv igen. Hvis det fortsat ikke virker, kan du nulstille din adgangskode og lave en ny, ved at klikke på ’Glemt adgangskode’ og derefter følge proceduren. 
     
  2. Præ-udfylder din computer din adgangskode/e-mailadresse? Prøv istedet at taste dine loginoplysninger ind manuelt. Din browser kan nemlig godt have gemt nogle gamle oplysninger (f.eks. en gammel adgangskode), som ikke længere virker. Alternativt kan du rydde din browserdata. 
     
  3. Det kan også skyldes, at vi har fået et nyt loginsystem, som betyder, at du ikke længere kan bruge det fælleslogin, du og din arbejdsplads tidligere har benyttet, og at du endnu ikke har opdateret dit login. 

    Har du ikke opdateret dit login fornyeligt, skal du gøre dette, for at du kan foretage yderligere køb. Og bare roligt. Det er nemt og ligetil.

    Det eneste du skal gøre, er faktisk at koble din arbejdsmail på din arbejdsplads EAN- eller CVR-nummer, og så er du oprettet og klar til at handle videre.

    Start her for at koble din arbejdsmail på din virksomhedskonto:

    Opdatér dit login her 


Du opretter dig som kunde ved at følge proceduren lige her: Opret dig som kunde

Vi glæder os til at byde dig velkommen som kunde hos Frederiksen Scientific


Dette er højst sandsynligt fordi, at enten din e-mail eller adgangskode er blevet skrevet forkert. Vores hjemmeside viser i dag desværre ikke fejlmeddelelser, når en e-mail eller adgangskode bliver skrevet forkert i login. I stedet lukker den blot vinduet ned. Du skal derfor holde øje med login knappen i øverste højre hjørne, om du er logget ind eller ej. 

Vi arbejder på bedre at kunne håndtere dette fremover. 

Du er altid velkommen til at kontakte kundeservice, hvis du har brug for hjælp.


I forbindelse med at oprette dig som kunde hos Frederiksen Scientific vil du modtage en aktiveringsmail. Aktiveringsmailen bliver sendt til den e-mailadresse, som du har oprettet dig med. 

Kig evt. i dit spam-filter i dit mailsystem, hvis du ikke kan finde aktiveringsmailen. Hvis du fortsat ikke kan finde aktiveringsmailen, er du velkommen til at ringe eller skrive til vores kundeservice, som vil hjælpe dig videre.

keyboard_arrow_up